كنسرسیوم علم و فناوری در آذربایجان غربی راه اندازی می گردد

كنسرسیوم علم و فناوری در آذربایجان غربی راه اندازی می گردد فیكس سرور: ارومیه- رییس پارك علم و فناوری آذربایجان غربی اظهار داشت: با هدف توسعه فعالیت های شركت های مستقر در پارك و علم فناوری كنسرسیومی متشكل از فعالان این بخش از استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی راه اندازی می گردد.


حسن حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: به همین منظور تفاهم نامه همكاری های مشترك بین پارك های علم و فناوری آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی منعقد شد تا با اشتراك گذاشتن تجربه های مدیریتی هر 2 طرف افزایش بهره وری پارك علم و فناوری را شاهد باشیم.
وی افزود: تعداد شركت های فناور فعال در پارك علم و فناوری این استان به 84 شركت امسال رسیده و به علت همسایگی آذربایجان غربی با سه كشور خارجی فرصت مناسبی برای صادرات محصولات این شركت ها به بازارهای این سه كشور فراهم گشته است.
وی بیان كرد: توسعه همكاری های علمی، فنی پژوهشی و تولیدی با در نظر گرفتن كلیه امكانات، توانمندی ها و ظرفیت های پارك های علم و فناوری هر 2 استان اعم از علمی و تخصصی، نیروی انسانی و تجهیزات جزو مهمترین محورهای تفاهم نامه است.
رییس پارك علم و فناوری آذربایجان غربی بیان كرد: اعتبار این تفاهم نامه سه سال تعیین شده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید و بازبینی یا اصلاح است.
حیدری بیان كرد: مجموعه پارك علم و فناوری به صورت حرفه ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام كارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم آورد.
وی افزود: اولویت پارك علم و فناوری آذربایجان غربی با عنایت به تولیدات شركت های فعال، توجه به نیازهای استان و سرمایه گذاری در این بخش است.
به گزارش فیكس سرور به نقل از ایرنا پارك علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت با استفاده از علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد بعنوان یكی از اركان مهم شكل گیری و توسعه اقتصاد دانش­ بنیان تلاش می­كند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه كشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح كشور به حمایت همه جانبه از شركت­های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه­ گذار بپردازد.
این پارك در تلاش است تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم آورد و نقش كلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شركت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشد.
9918/3072


1397/07/08
10:53:54
5.0 / 5
4722
تگهای خبر: پژوهش , دانش بنیان , سرمایه گذاری , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین