كره جنوبی نسل بعدی فناوری های مورد استفاده در المپیك را رونمایی نمود

كره جنوبی نسل بعدی فناوری های مورد استفاده در المپیك را رونمایی نمود فیكس سرور: تهران – ایرنا - سه هفته پیش از شروع المپیك زمستانی پیونگ یانگ، در یك نمایشگاه علمی، یك پیش نمایش مجازی از بازی های المپیك در اختیار عموم قرار گرفت.


به گزارش روز شنبه گروه اخبار علمی ایرنا از پایگاه خبری ساینس دیلی، در روز نوزدهم ژانویه بازدیدكنندگان موزه ملی علوم واقع در شهر دائجون كه مركز فناوری كره جنوبی به حساب می آید، پیش نمایشی از بازی های زمستانی المپیك 2018 كره را در قالب واقعیت مجازی مشاهده نمودند.
این فناوری یكی از فناوری های اصلی مورد استفاده در المپیك 2018 پیونگ یانگ است كه انتظار می رود عجیب ترین رخداد تاریخ بوده و نسل بعدی فناوری ها را به جهان نشان دهد.
هنگامی كه بازی های المپیك 30 سال قبل در كره برگزار شد، مهمترین رخدادی بود كه موقعیت كره را روی نقشه به یاد جهانیان آورد. اما اكنون بعد از گذشت 30 سال كره به كشوری متفاوت تبدیل گشته و یك مركز جهانی فناوری به حساب می آید. بنابر این چیزهای زیادی برای نمایش در این كشور وجود دارد.
برای مثال سالن های برگزاری مسابقات المپیك كه در استان گوانگجو قرار دارند با استفاده از شبكه فوق سریع 5G دو سال پیش از عرضه تجاری این فناوری بازار برای بازدیدكنندگان به نمایش درمی آید.
در جریان بازی ها كه مقرر است به صورت زنده با كیفیت UHD پخش شوند، فناوری های مبتنی بر 5G تماشاگران را به صورت مجازی در بازی ها مشاركت می دهند.
دوربین های واقعیت مجازی 360 درجه، نمای پانورامای بازی ها را در اختیار تماشاگران می گذارند و خدمات omni-view امكان مشاهده نقشه ها و مناظر مناطق خاص را به همراه اطلاعات جایگاه بازیكنان و میزان پیشرفت و رتبه آن ها فراهم می كنند.
این تنها بخش كوچكی از فناوری های مورد استفاده در بازی های المپیك 2018 خواهد بود.
قرار است این بازی ها در تاریخ نهم ماه فوریه 2018 میلادی آغاز شوند.
علمی (6)**9259**1440
مترجم: سپیده كاشانی** انتشار: گلشن


1396/11/02
13:58:11
5.0 / 5
4628
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین