مدیركل شركت پست استان كرمانشاه اعلام كرد

خدمات آفلاین پست در مناطق زلزله زده

خدمات آفلاین پست در مناطق زلزله زده به گزارش فیكس سرور مدیركل شركت ملی پست استان كرمانشاه با اشاره به اینكه خدمات آفلاین شركت ملی پست در مناطق زلزله زده برقرار است از امكان انتقال كمك های مردمی با استفاده از پست به مناطق زلزله زده اطلاع داد.


حمیدرضا فتاح - مدیركل شركت ملی پست استان كرمانشاه - در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینكه متاسفانه شهرستان سرپل ذهاب این در این استان بیشترین صدمه را از زلزله اخیر (21 آبان 1396) دیده است اظهار داشت: ساختمان شركت ملی پست در این شهرستان دچار صدمه دیدگی هایی شده و خدمات رسانی عادی این اداره را مختل كرده است كه پیش بینی می گردد تا فردا خدمات رسانی این مركز به حالت عادی خود برگردد.
وی با اشاره به اینكه به علت پاره ای مسائل مربوط به قطعی مقطعی برق و اینترنت در این شهرستان برخی خدمان آنلاین شركت پست مختل شده است افزود: با این حال اما خدمات آفلاین شركت ملی پست در این شهرستان قابل عرضه است.
مدیركل شركت ملی پست استان كرمانشاه به آماده سازی مقدمات برای خدمات رسانی ویژه شركت ملی پست برای صدمه دیدگان زلزله اظهار داشت: می خواهیم با تشكیل كمیته ای ویژه در شركت ملی پست امكان انتقال كمك های مردمی از سراسر كشور به مناطق زلزله زده استان كرمانشاه را همانند زلزله های قبلی، فراهم كنیم.


 

1396/08/22
19:21:56
5.0 / 5
4585
تگهای خبر: خدمات , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین