تماس ویدئویی با اینترنت ماهواره ای ممکن شد فیکس سرور: اسپیس ایکس ویدئویی از برقراری تماس تصویری بین دو گوشی با اینترنت ماهواره ای استارلینک منتشر نمود. به گزارش خبرگزاری فیکس سرور، بر طبق گزارش زومیت، اسپیس ایکس و اپراتور تی-موبایل برای پوشش دهی سراسری اینترنت ماهواره ای در آمریکا تلاش می کنند. طبق ویدئویی که اسپیس ایکس در شبکه ی اجتماعی ایکس منتشر نموده است، برقراری تماس تصویری بر بستر اینترنت ماهواره ای استارلینک بدون هیچ سخت افزار خاص امکان پذیر شده ؛ اما فعلا بصورت آزمایشی. منبع: fixserver.ir 1403/03/18 12:50:51 0.0 / 5 532 تگهای خبر: اپراتور , اینترنت , سرور , موبایل این پست فیکس سرور را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط اپراتورها پول بسته های اینترنت پرو را پس می دهند؟ شروع برخورد با استارلینک در عراق شروع مواجهه با استارلینک در عراق سهم IPv6 در اینترنت ایران همچنان نزدیک به صفر نظرات بینندگان فیکس سرور در مورد این مطلب عقیده شما در مورد این مطلب فیکس سرور نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۱