تمدید فراخوان ارسال ایده و طرح برای جشنواره سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی

تمدید فراخوان ارسال ایده و طرح برای جشنواره سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی به گزارش فیکس سرور، زمان ارسال ایده ها و طرح های فناورانه به جشنواره «سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی» تا ۱۴ مهر تمدید گردید ضمن آنکه زمان برگزاری آن از شهریور به مهرماه تغییر یافت.


به گزارش فیکس سرور به نقل از ایسنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مهلت ارسال طرح ها و ایده ها در اولین جشنواره سایبان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی با محوریت طراحی سایبان مزارع کشاورزی و گلخانه ها تا ۱۴ مهرماه تمدید گردید و زمان برگزاری جشنواره هم از ۱۹ شهریور به ۲۶ مهر تغییر نمود.
همینطور صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم به جمع مشارکت کنندگان در این جشنواره افزوده شدند.
اولین جشنواره "سایه بان ها، چترهای حرارتی و خورشیدی"، با هدف جذب و پشتیبانی از ایده ها، طرح های فناورانه و خلاق در حوزه مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی، در محل پارک علم و فناوری نیرو مستقر در پژوهشگاه نیرو برگزار می گردد.
جذب و پشتیبانی از ایده ها و طرح های نوآورانه و خلاق در حوزه های سایبان در نمای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی، سایه بان کولر آبی، کولر گازی و سایر تاسیسات برودتی و سایه بان در محل گذرهای عمومی، پارک ها، فضای سبز و هم سایه بان خودرو ها همچون محورهای این جشنواره است.
نگاههای این جشنواره در جذب آثار، کارایی طرح، سبکی و مقاومت، سهولت در نصب و اجرا و بهره برداری، همینطور الگوبرداری از معماری ایرانی اسلامی، زیبایی بصری، سازگاری با محیط زیست و هماهنگی با المان های شهری، بهره مندی از مولفه های نوآورانه و خلاق نظیر مواد نوین، روشهای فنی سایه سازی با سطح کمتر سایه بان و... است.
عرضه خدمات توانمندسازی، استقرار و اختصاص گرنت در جهت ساخت نمونه اولیه برای ایده های برتر، معرفی طرح ها و محصولات به ذی نفعان این حوزه، عرضه تسهیلات و پوشش ریسک تجاری سازی در جهت بازارسازی و بازاریابی برای طرح های برتر و جوایز ویژه و نفیس برای ایده ها و طرح های برتر اول تا سوم، همچون مزایای حضور در این جشنواره است.




منبع:

1402/06/22
08:22:34
0.0 / 5
496
تگهای خبر: ارتباطات , پژوهش , خدمات , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین