بهادری جهرمی: ترانزیت ریلی در 200 روز نخست دولت، رکورد شکست به گزارش فیکس سرور سخنگوی دولت اظهار داشت: مزایای اقتصادی، امنیتی و دیپلماتیک و افزایش پایداری مصارف داخلی، همچون آثار قراردادهای ترانزیتی است. به گزارش فیکس سرور به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر، نوشت: «تنها در ۲۰۰ روز اول دولت، ۵۰ درصد به ترانزیت ترافیک دیتای کشور اضافه گردید، ترانزیت ریلی با یک میلیون و نهصد هزار تن رکورد شکست و ترانزیت گاز سالانه ۲میلیارد مترمکعب بسته شد. مزایای اقتصادی، امنیتی و دیپلماتیک و افزایش پایداری مصارف داخلی، همچون آثار قراردادهای ترانزیتی است.» منبع: فیكس سرور 1401/01/07 12:31:16 0.0 / 5 539 تگهای خبر: كاربر این پست فیکس سرور را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط واتساپ در آیفون تغییر چهره داد پایان عصر طلایی درآمد زایی از یوتیوب در ایران توییت حذف شده مدیر مایکروسافت جنجالی شد آپدیت بزرگ تلگرام به بازار آمد نظرات بینندگان فیکس سرور در مورد این مطلب عقیده شما در مورد این مطلب فیکس سرور نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۳