برگزاری رویدادی با امكان استخدام تیم های برتر در شركت های بزرگ، آخرین مهلت ثبت نام

برگزاری رویدادی با امكان استخدام تیم های برتر در شركت های بزرگ، آخرین مهلت ثبت نام به گزارش فیكس سرور مسابقات فین تك دانشگاه صنعتی شریف (Fintech Challenge) در ایام ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه جاری برگزار می گردد.


به گزارش فیكس سرور به نقل از ایسنا، هدف اصلی این رویداد حل مسائل واقعی فین تكی، خلاقیت و نوآوری در تكنولوژی های جدید مالی، بانكداری و پرداخت الكترونیك به همراه عرضه استارتاپ های برتر این حوزه به سرمایه گذاران است.
این مسابقات با تمركز بر تكنولوژی های جدید مالی، بانكداری و پرداخت الكترونیك برگزار شده و چالش های اصلی در این عرصه انتخاب خواهد شد.
تمام تیم ها و استارتاپ های علاقه مند به حضور در این مسابقات بدون هیچ محدودیتی می توانند در این مسابقات شركت نمایند. برای این منظور از جانب دبیرخانه برگزاری مسابقات، ۱۰ مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام اعلام شده است.
این دوره از مسابقات شامل دو مرحله است؛ در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم ها مورد سنجش قرار می گیرد، بدین صورت كه تعدادی چالش واقعی در حوزه بانكی دریافت كرده و حدود ۸ ساعت وقت برای حل این مسائل دارند. بر مبنای تصمیم تیم داوری حدود ۱۰ الی ۱۵ تیم برتر به مرحله دوم راه پیدا خواهند كرد.
در مرحله دوم خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی تیم ها مورد سنجش قرار خواهد گرفت، بدین صورت كه هر تیم یك ایده یا نوآوری خاص در حوزه بانكی را در چارچوب یك عرضه ۱۰ دقیقه ای برای تیم داوری مرحله دوم مطرح خواهد نمود. تیم داوری شامل افراد متخصص فنی و شركت های سرمایه گذار فعال در این عرصه هستند.
با توجه نمره فنی هر تیم در مرحله اول و نمره ایده پردازی هر تیم در مرحله دوم تیم های برتر مشخص خواهند شد و جوایز نقدی خویش را دریافت خواهند كرد.
بر مبنای اعلام دبیرخانه رویداد، برای تیم اول ۱۰۰ میلیون ریال به همراه جوایز غیر نقدی و امكان استخدام در شركت های حامی رویداد، برای تیم دوم ۳۰ میلیون ریال به همراه جوایز غیر نقدی و امكان استخدام در شركت های حامی رویداد و برای تیم سوم هم ۲۰ میلیون ریال به همراه جوایز غیر نقدی و امكان استخدام در شركت های حامی رویداد در نظر گرفته شده است.




منبع:

1398/05/06
13:32:19
5.0 / 5
4203
تگهای خبر: تكنولوژی , دانشگاه , صنعت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین