نجات جان شناگران با یك كوله پشتی جمع وجور بعلاوه فیلم

نجات جان شناگران با یك كوله پشتی جمع وجور بعلاوه فیلم فیكس سرور: یك مهندس و شناگر ایرلندی دستگاهی ساخته كه می تواند جان شناگران را نجات دهد.


به گزارش فیكس سرور به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، زمانی كه شناگران آب های آزاد از ساحل دور می شوند، این نگرانی پیش می آید كه اگر در حین شنا كردن خسته شوند و یا گرفتار گرفتگی عضلات شوند، چه بر سر آنها می آید؟
به همین خاطر دستگاه های شناوری وجود دارند كه می توانند مورد استفاده این شناگران قرار بگیرند. البته مشكل اینجاست كه بعضی از آنها دست وپا گیر هستند.
اخیراً شناگران آب های آزاد یك جسم شناور را در پشت خود به یدك می كشند و یا دستگاه های غریق را روی بازو و یا پاهای خود می پوشند كه امكان دارد با آنها احساس راحتی نداشته باشند.
به همین خاطر"جان هانلی"( John Hanley) یك شناگر و مهندس ایرلندی است كه محدودیت های این دستگاه ها را در نظر گرفته و دستگاهی به نام "تكراپاد"( Tekrapod) ساخته كه در پشت شناگر قرار می گیرد و اگر شناگر حین شنا كردن به دردسر بیفتد، می تواند توقف كرده و یك بخش اتصالی كه قرمز رنگ است را بكشد تا یك كارتریج "دی اكسید كربن"( CO۲) منتشر شود.
با انتشار این گاز یك كیسه درونی باد می شود و از دستگاه خارج می شود.


سپس شناگر توسط كیسه باد شده روی آب باقی می ماند؛ كیسه ای كه به كوله پشتی متصل باقی می ماند. بعد از آن شناگر می تواند توسط یك سوت، غریق نجات ها را مطلع كند.
شناگر بعد از بازگشت به ساحل می تواند باردیگر كیسه را به كوله برگرداند.
برای امنیت بیشتر شناگر، یك چراغ LED و ضدآب هم می تواند به بالای كوله پشتی متصل شود و دیگران را از حضور شناگر در آب مطلع كند.
قیمت "تكراپاد" برای خرده فروشی ۱۳۵ دلار اعلام شده است.










مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی كند.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4


منبع:

1398/04/14
16:20:31
5.0 / 5
4481
تگهای خبر: دستگاه , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین