معاون آموزشی دانشگاه ادینبرو:

دانشجویان می توانند در بهبود روش های آموزشی مؤثر باشند

دانشجویان می توانند در بهبود روش های آموزشی مؤثر باشند فیكس سرور: بنا بر اظهارات یكی از مسئولان دانشگاه ˮادینبروˮ، دانشجویان می توانند به خوبی در بهبود روند آموزشی و انتخاب روش های بهتر یادگیری مؤثر باشند.


به گزارش فیكس سرور به نقل از ایسنا و به نقل از یودبلیو نیوز، " آن ماری اسكات"(Anne-Marie Scott) قائم مقام مدیریت بخش آموزش و خدمات وب دانشگاه "ادینبرو" اخیرا راجع به خط مشی این دانشگاه اظهار كرده كه تابحال نمونه های بسیار مؤثری از همكاری دانشجویان با دانشگاه را شاهد بوده ایم تا منابع غنی و جذاب یادگیری را ایجاد كنند و یا محیط آموزشی هیجان انگیزتری را تشكیل دهند.
وی ادامه داد: شنیدن و اهمیت به صدای دانشجو برای دانشگاه ضروری می باشد و باید از بحث های مشترك دانشجویان استفاده گردد تا موضوعات اصلی كه باید در دوره های آموزشی مطرح شوند، شناسایی شوند. از میان این مسائل پیشنهادی می توان به انتخاب روش های تدریسی جدید اشاره نمود.
اسكات ادامه داد، دادن این فرصت به دانشجویان كه در تصمیم گیری روش های آموزشی بهتر نقش داشته باشند، راهی مناسب برای ایجاد ایده های مبتكرانه است. اساساً می توان گفت انجام این كار هم به نفع دانشجو است و هم به نفع دانشگاه.
وی اظهار داشت: همانطور كه در دانشگاه "ادینبرو" اسكاتلند شاهد می باشیم، فرصت دادن به دانشجویان كه بیشتر در دانشگاه های فناوری صحبت كنند، رضایت آنها را بیشتر می كند و می تواند نتایج یادگیری آنها را بهبود ببخشد. بدین سان بازدهی آموزش هم بیشتر می شود.
گفتنی است دانشگاه ادینبرو عنوان سومین دانشگاه محبوب بریتانیا را با عنایت به تعداد متقاضی دارد و همواره در رتبه بندی های گوناگون از جایگاه بالایی برخوردار بوده است.




منبع:

1398/02/15
14:48:26
5.0 / 5
4477
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه , سئو , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین