وزیر ارتباطات تعرفه های جدید را تشریح كرد

هزینه اینترنت كاسته می شود

هزینه اینترنت كاسته می شود به گزارش فیكس سرور وزیر ارتباطات با اشاره به كاهش هزینه حداقل ۳۰ درصدی در قیاس با تعرفه قبلی اینترنت ثابت، اظهار داشت: حتی با وجود مفهوم مصرف منصفانه بیش از ۸۰ درصد كاربران دیگر نیازی به خرید حجم یا پرداخت هزینه اضافه نخواهند داشت.


به گزارش فیكس سرور به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به تلاش برای حل ابهامات درباره تعرفه های جدید اینترنت ثابت، نوشت: به نظر می رسد ابهامات زیادی درباره طرح تعرفه بوجود آمده است كه ذكر چند نكته دیگر را ضروری دیدم. در قیاس با تعرفه قبلی، حداقل حدود ۳۰ درصد كاهش هزینه با اجرای این طرح برای كاربران پیش بینی می گردد.

وی در ادامه تصریح كرد: اطمینان داشته باشید حتی با وجود مفهوم مصرف منصفانه بیش از ۸۰ درصد كاربران دیگر نیازی به خرید حجم یا پرداخت هزینه اضافه نخواهند داشت. همینطور سرعت خریداری شده باید به وسیله شركت ها تضمین شود و اشتراك بین تعداد زیاد كاربر در اینجا معنا ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ابراز تشكر از به اشتراك گذاشتن دیدگاه های مشتركان اظهار نمود: از اینكه دیدگاه های خویش را با ما به اشتراك می گذارید تشكر می كنم. به عنوان یك شهروند درخواست دارم در طرح مطالب شخصیت سایر شهروندان را در نظر داشته باشیم. عزیزان كمی صبوری كنند تا شركت ها طرح های خویش را ارائه نمایند. اطمینان خاطر می دهم كه دیدگاه های جمع زیادی از مصرف كنندگان لحاظ شده است.

استفاده از سرویس های ایرانی یعنی تولید اشتغال

جهرمی همینطور با تاكید بر ضرورت حمایت از تولیدات بومی بیان كرد: نمی شود از دولت انتظار اشتغال داشت و همزمان از تولیدات بومی حمایت نكرد. جوانان ایرانی همواره در عرصه سرویس های نوین خوش درخشیده اند و لایق حمایت های ما و شما هستند. استفاده از سرویس های ایرانی برابر با تولید اشتغال برای جوانان این مرز و بوم است.

وی در انتها تصریح كرد: ما به نوبه خود تلاش كردیم گامی در حمایت از آنها برداریم به حمایت مردم هم مثل همیشه امید داریم، امیدواریم سایر موانع هم به وسیله دیگران به سرعت از جلوی پای كسب وكارهای نوپای ایران برداشته شود تا با همراهی هم یكی از مشكلات مهم كشور كه بیكاری است را حل كنیم.



 

1396/08/24
21:34:21
5.0 / 5
5815
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , فناوری اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین