رئیس بنیاد علمی نخبگان اصفهان اعلام كرد؛

نخستین رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی

نخستین رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی فیکس سرور: اصفهان نخستین «رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی» همزمان با پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) در اصفهان انجام می شود.



حسین ربانی، رییس بنیاد علمی نخبگان اصفهان و دبیر پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) در گفت و گو با ایسنا اشاره کرد: نخستین «رویداد ملی دانش آموزی هوش مصنوعی» به همت اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان و بنیاد نخبگان استان اصفهان از روز جمعه ۷ مهرماه الی سه شنبه، ۱۱ مهرماه، برگزار می گردد.

وی بیان کرد: روز جمعه افتتاحیه مراسم «جایزه مصطفی (ص)» در هتل عباسی اصفهان با حضور وزیر آموزش وپرورش و مقامات کشوری و استانی برگزار می گردد.

ربانی اشاره کرد: این رویداد با آیین رونمایی از پوستر مسابقات بین المللی هوش مصنوعی و رونمایی از باشگاه هوش مصنوعی هم راه است.

رئیس بنیاد علمی نخبگان اصفهان با اشاره به اهداف مدنظر این رویداد برای دانش آموزان، عنوان کرد: روز شنبه تحت عنوان «رویداد دانش آموزی، هوش مصنوعی و پزشکی» نامگذاری شده است. همین طور روز یکشنبه با نام «رویداد دانش آموزی، هوش مصنوعی» و روز دوشنبه با عنوان «رویداد دانش آموزی، هوش مصنوعی و هوافضا» خواهد بود که لازم به ذکر است سازمان فضایی ایران هماهنگ کننده این برنامه خواهد بود.

ربانی گفت: روز سه شنبه نیز دو برنامه تحت عنوان «رویداد دانش آموزی و رسانه» و «رویداد دانش آموزی، هوش مصنوعی و صنعت» برگزار می گردد و محلهای برگزاری این رویدادها دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز تحقیقات معلمان اصفهان و پژوهش سرای آموزش وپرورش اعلام شده است.

دبیر پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) درباب علت برگزاری این رویداد در اصفهان، اشاره کرد: باتوجه به ظرفیت بسیار خوبی که دانش آموزان اصفهانی در حوزه هوش مصنوعی دارند و با توجه به این که شهر اصفهان قطب پژوهش سرا در عرصه هوش مصنوعی است و دانش آموزان مدارس سمپاد دوره های مختلفی را در این زمینه گذرانده اند، شاهد آن هستیم که دانش آموزان رتبه های قابل توجهی را در این زمینه کسب کرده اند، بدین جهت مصمم شدیم تا اصفهان میزبان رویداد بزرگ هوش مصنوعی در ایران باشد.




1402/07/06
18:54:55
0.0 / 5
232
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , دانش , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین