رئیس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان مطرح كرد؛

ثبت نام رصدگران علم و فناوری برای روایت علمی رسانه ای جایزه مصطفی(ص)

ثبت نام رصدگران علم و فناوری برای روایت علمی رسانه ای جایزه مصطفی(ص) به گزارش فیکس سرور، اصفهان بنیاد علم و فناوری مصطفی، هم زمان با «پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص)» فضایی را فراهم نموده است تا علاقه مندان بتوانند بعنوان رصدگران دانش و فناوری، روایت علمی رسانه ای از موضوعات پنج گانه این رقابت را نقل کنند.



حسین ربانی، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان و مسئول دبیرخانه جایزه مصطفی(ص) در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص) با چشم انداز گسترش صلح، امنیت و رفاه بشریت، فعالیت خویش را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و مأموریت خویش را توسعه علم و فناوری در جهان اسلام قرار داده و برای تحقق آن، شناسایی و تجلیل از دانشمندان برجسته، زمینه سازی برای توسعه تعاملات پژوهشگران و افزایش همکاری و هم افزایی کشورهای اسلامی در حوزه های علم و فناوری را با تاکید بر فناوری های پیشرفته در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: «پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص)» از ششم تا دوازدهم مهرماه در شهر اصفهان به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان و با مشارکت شهرداری، اتاق بازرگانی، شرکت فولاد مبارکه و شرکت پالایش نفت اصفهان برگزار می گردد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان خاطرنشان کرد: بنیاد علم و فناوری مصطفی، هم زمان «پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص)» فضایی را فراهم نموده است تا علاقه مندان بتوانند بعنوان رصدگران دانش و فناوری، روایت علمی رسانه ای از موضوعات پنج گانه این رقابت را نقل کنند. رصدگران منتخب می توانند از ششم تا دوازدهم مهر در «پنجمین دوره جایزه مصطفی» همراه برترین دانشمندان جهان اسلام در شهر اصفهان باشند.

وی افزود: این رقابت در سه مرحله با محوریت تولید محتوای رسانه ای برگزار می شود. علاقه مندان ضمن شرکت در کارگاه های آموزشی با تمرکز بر موضوعات فلسفه جوایز علمی، علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری نانو، علوم پایه و مهندسی؛ روایت رسانه ای خویش را در هر یک از قالب های یادداشت، گزارش، اینفوگرافیک، پادکست، ویدئو کلیپ و... تولید خواهند کرد.

ربانی افزود: جوایز رقابت رصدگران جایزه مصطفی(ص) شامل مواردی مانند حضور و رصدگری در پنجمین هفته جایزه مصطفی، اعطای گواهی نامه بین المللی؛ جوایز نقدی برای سه نفر برتر به میزان ۵، ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان خواهد بود. همینطور گاه شمار رقابت رصدگران جایزه مصطفی، شامل رقابت اولیه از هفته اول شهریور تا هفته اول مهر؛ پنجمین هفته جایزه مصطفی از ششم تا دوازدهم مهر با حضور رصدگران منتخب و رقابت ثانویه از ۱۵ مهر تا ۱۵ آذر و اختتامیه است.

وی تصریح کرد: علاقه مندان برای ثبت نام در این رقابت می توانند به وبسایت جایزه مصطفی به نشانی https: //www.mustafaprize.org بخش رویدادها رجوع کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رقابت به شماره ۰۲۱۶۶۳۰۴۵۲۴ یا ۰۹۹۳۶۴۴۰۹۰۲ تماس بگیرند.





منبع:

1402/06/19
11:48:43
0.0 / 5
296
تگهای خبر: آموزش , ارتباطات , پژوهش , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین