عرضه آخرین دستاوردهای فنی بازی های كامپیوتری در دانشگاه اصفهان

عرضه آخرین دستاوردهای فنی بازی های كامپیوتری در دانشگاه اصفهان به گزارش فیكس سرور پنجمین كنفرانس بین المللی ˮبازی های كامپیوتر ای: فرصت ها و چالش هاˮ با نگاهی ویژه به بازی های درمانی، بهمن ماه امسال در دانشگاه اصفهان برگزار می گردد.


به گزارش فیكس سرور به نقل از ایسنا، تحلیل های روانشناختی، درمان و ارتقای سلامت روانی، سواد رسانه ای، مدل سازی احساس و هیجان، رویكردهای هوش محاسباتی، نقش داده كاوی و مدل سازی رفتار كاربر، رویكرد فلسفی بازی های كامپیوتری، شیوه های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات، نقش صنعت بازی های كامپیوتری درحوزه تجارت، اقتصاد وكارآفرینی، مدل سازی فرآیند توسعه همچون محورهای مورد بررسی در این رویداد علمی و تخصصی است.
همینطور مباحثی مانند تحلیل زیبایی شناختی و هنری، اصول هنری در طراحی و شخصیت پردازی، بهینه سازی درتلفیق هنر و تكنیك روایت و بازی نامه نویسی، بازی های جدی، بررسی نقش بازی های كامپیوتری و عرضه ایده های جدید در حوزه های خانواده، درمان و ارتقای سلامت جسمی و وحی، توسعه صنعت توریسم، درمان اختلالات جسمی، توانبخشی شناختی، ترویج ارزش های دفاع مقدس، ترویج آموزه های مذهبی و قرآنی هم در این كنفرانس مورد بحث و ارزیابی قرار می گیرد.
این رویداد در دانشگاه اصفهان برگزار می گردد تا با وجود مركز نوآوری صنایع سرگرمی، آزمایشگاه بازی های جدی و دبیرخانه دائمی كنفرانس هدایت پژوهش های در رابطه با این صنعت نوپا، ثروت آفرین و استراتژیك، توسعه زیرساخت های آموزش، پژوهش و كارآفرینی در این هنر-صنعت و رسانه به خوبی صورت گیرد.
كنفرانس بازی های كامپیوتری محلی برای عرضه پژوهش های جدید در شاخه های مختلف این حوزه است و رونق تولید بازی های كامپیوتری فاخر را دنبال می كند. البته این دوره نگاه ویژه ای به بازی و كاربردهای آن در حوزه درمان دارد.
بر مبنای اعلام پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، حضور در این رویداد آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی این حوزه و امكان ارتباط مستقیم با پژوهشگران داخل و خارج كشور را برای شركت كنندگان به دنبال دارد.



1398/09/10
21:03:18
5.0 / 5
4231
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , دانش , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین