سامانه شفافیت سازمان فناوری اطلاعات رونمایی گردید

سامانه شفافیت سازمان فناوری اطلاعات رونمایی گردید به گزارش فیكس سرور نسخه آزمایشی سامانه شفافیت سازمان فناوری اطلاعات رونمایی گردید و در این سامانه اطلاعات قراردادها، مناقصات، بودجه و احكام پرسنلی منتشر می شود.


به گزارش فیكس سرور به نقل از ایسنا، شفافیت سریع ترین، كم هزینه ترین، ساده ترین، مبنایی ترین و قابل اعتمادترین سازوكار برای مبارزه با فساد (هم در پیشگیری و هم كشف جرم)، افزایش مسئولیت پذیری و پاسخگویی، ارتقاء شایسته سالاری، مشاركت فعال و مؤثر مردمی، كاهش هزینه و زمان در پیشگیری و مبارزه با فساد و در نتیجه افزایش كارآمدی و سرمایه اجتماعی است.
با ایجاد شفافیت می توان عدالت را مستقر كرد و از ایجاد تبعیض های ناروا جلوگیری كرد. به همین جهت، سازمان فناوری اطلاعات با همكاری سازمان غیردولتی شفافیت برای ایران مبادرت به تاسیس كمیته شفافیت كرده است. پورتال شفافیت، نخستین اقدام این سازمان در جهت توسعه شفافیت است. این پورتال به صورت مستمر از نظر محتوا و بستر به روز خواهد شد.


در این سامانه اطلاعات قراردادها، مناقصات، بودجه و احكام پرسنلی منتشر می شود. در بخش قراردادها، می توانید قراردادهای هزینه ای منعقد شده را مشاهده كنید. در بخش مناقصات، می توانید اطلاعات مربوط به مناقصات در جریان و یا آخر یافته را مشاهده كنید. در بخش بودجه، می توانید گزارشات مالی و عملكردی و لوایح در رابطه با بودجه را مشاهده كنید و در بخش احكام پرسنلی، می توانید اطلاعات مربوط به احكام پرسنلی و حقوق افراد را مشاهده كنید.



1398/08/04
15:22:38
5.0 / 5
4712
تگهای خبر: سئو , فناوری , فناوری اطلاعات , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین