خودرو های تویوتا به كارپلی و الكسا تجهیز می شوند

خودرو های تویوتا به كارپلی و الكسا تجهیز می شوند به گزارش فیكس سرور شركت تویوتا دو مدل از خودرو های ۲۰۱۸ خویش را مجهز به ˮالِكساˮ و ˮكارپِلیˮ می كند.


به گزارش فیكس سرور به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، قبل از این شركت "تویوتا" اعلام نموده بود كه دستیار صوتی الِكسا را به دو مدل از خودرو های خود وارد خواهد نمود كه حال این امكان به حقیقت پیوسته است و بزودی این خودرو ها به این تكنولوژی مجهز می گردد.
اگر كسی قصد استفاده از امكانات پیشرفته تلفن همراه در خودروی خویش را داشته باشد، نیازی نیست كه حتما مدل جدید خودرو های تویوتا را خریداری كند چونكه این شركت اعلام نموده كه خودرو های مدل ۲۰۱۸ "تویوتا سیه نا"( Sienna) و "تویوتا كمری"( Camry) قابلیت اتصال با دستیار صوتی "الكسا" آمازون و "كارپلی"( CarPlay) شركت اپل را پیدا می كنند.
كارپلی یك استاندارد شركت اپل است كه رادیو یا كنسول خودرو را به یك صفحه نمایش ارتباط می دهد و همینطور می توان به وسیله آن گوشی موبایل آیفون را هم كنترل كرد.
الكسای آمازون هم دارای بیشتر از ۱۰ هزار قابلیت و امكانات جدید است كه می تواند برای كاربرانش یك تجربه بی نظیر از رانندگی را به ارمغان آورد. كاربران قادر خواهند بود با ارسال دستورهای صوتی درون خودرو، صدای آهنگ را كم یا زیاد كنند، آهنگ مورد نظر خویش را پخش كنند، برف پاك كن خودرو را روشن یا خاموش كنند و كلی از امكانات دیگر را تنها به صورت كاملاً صوتی اجرا و فعال سازی كنند.
ازاین رو بزودی این خودرو ها قادر به پشتیبانی از "كارپلی" و "الكسا" خواهند شد.



1398/02/11
20:18:04
5.0 / 5
4561
تگهای خبر: آیفون , اپل , تكنولوژی , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین